Το ποινολόγιο του Συνιστολογίου

by

Επειδή σε κάθε εύτακτο ιστολόγιο προβλέπονται κυρώσεις για την αποφυγή του μπέλλουμ όμνιουμ κόντρα όμνες,

Επειδή η άσκηση εξουσίας απαιτεί και προϋποθέτει τα κατάλληλα μέσα,

Επειδή θρη ιζ έι κράουντ,

Επειδή αμέρικαν μπαρ το κάναμε εδώ μέσα,

Απεφασίσαμεν και διατάσσομεν το κάτωθι ποινολόγιο:

Αφιστολόγηση: Πρόκειται για την ιστολογική εσχάτη των ποινών: αφαιρείται το δικαίωμα συνιστολογήσεως διά παντός.

Υποβιβασμός: Ο ένοχος υποβιβάζεται από ιστολογιάρχης (αδμινιστράτωρ) σε ιστολογία (κοντριβούτορα).

Πληροφοριακά, η πλήρης ιεραρχία έχει ως εξής: Εφιστολογιάρχης (Εφρχης) – Ιστολογιάρχης (Ιρχης) – Υφιστολογιάρχης (Υφρχης) – Εφιστολογίας (Εφιας) – Ιστολογίας (Ιγιας) – Ιστολόγος (Ιγος).

Απαγόρευση αρθρογραφίας: Ο ένοχος παραμένει συνιστολόγος, του απαγορεύεται όμως διά παντός να αναρτᾴ νέα άρθρα.

Απαγόρευση σχολιογραφίας: Ηπιώτερη ποινή της προηγούμενης: η απαγόρευση αναφέρεται μόνο στον σχολιασμό των αναρτήσεων άλλων.

Αναστολή ιστολογήσεως: Απαγορεύεται στον ένοχο να ιστολογῄ προσωρινώς, για χρονικό διάστημα τριών έως δεκατριών ημερών.

Συνιστολογική επίπληξη: Ο ένοχος επιπλήττεται δημοσίᾳ με ειδική ανάρτηση στο Συνιστολόγιο.

Ο προσεκτικός αναγνώστης θα παρατήρησε ότι προβλέφθηκαν μεν ποινές, όχι όμως και εγκλήματα, κατά σαφή παραβίαση της αρχής νούλλουμ κρίμεν σίνε λέγκε. Επίσης, δεν προβλέφθηκε καμία διαδικασία κατάγνωσης και εκτέλεσης των ποινών (nulla poena sine processu!). Τι να κάνουμε, δεν είμαστε ακόμη ιστολόγιο δικαίου: τα εγκλήματα αποφασίζονται ποστ φάκτουμ και εφαρμόζονται αναδρομικώς, οι ποινές επιβάλλονται κατά το δοκούν, χωρίς να υπάρχουν δικαστές στο Βερολίνο

Πάντως δεν υπάρχουν ποινές για τους σχολιαστές μας!

Advertisements

Ετικέτες:

15 Σχόλια to “Το ποινολόγιο του Συνιστολογίου”

  1. Αθανάσιος Αναγνωστόπουλος Says:

    Μετά πλακός και άνευ παρεξηγήσεως τα ανωτέρω, έτσι; 🙂

    Προτείνω μάλιστα στους εν Λεξιτύπῳ συνιστολόγους, στον μεν Κωνσταντίνο να καταστρώσῃ τον κώδικα των συνιστολογικών εγκλημάτων, στον δε ΚΤ να συντάξῃ την κατάλληλη ιστολογική ποινική δικονομία. Έτσι για να γουστάρουμε!

  2. S G Says:

    Ωραια οι αναγνωστες προτεινουμε και μεις ποινες, αποχη απο τον σχολιασμο και στην χειροτερη αποχη απο την αναγνωση! Ετσι, εμπαργκο ρε… 🙂

  3. ktsynistologos Says:

    Αθανάσιε,

    Σε συγχαίρω για την πρωτοβουλία σου (που ενδεικνύει ταχύτατα ποινικολογικά αντανακλαστικά). Πράγματι, θα ήταν απαράδεκτο να αφήνουμε τον Κωνσταντίνο ατιμώρητον, άλλοτε να τρικλοποδίζει τον Mill και άλλοτε να οικειοποιείται τον Hohfeld. Ένας Θεός ξέρει που θα φτάσει ακόμη.

    Αν ήταν στο χέρι μου, θα πρότεινα «κατευθείαν στην Πυρά!» αλλά αφού εσύ είσαι πιο ήπιος, φρόνιμος (και θα τολμούσα να πω, φευ: φιλελεύθερος!) ποινικολόγος, ας γίνει το θέλημα σου. Ας τηρηθούν οι νόμιμες διαδικασίες και τα προσχήματα.

    Θα φροντίσω από την πλευρά μου να καταστρώσω αυστηρό κώδικα συνιστολογικής δικονομίας αλλά και να απαλλάξω την ποινή της απαγόρευσης αρθρογραφίας που εθέσπισες, από μομφές περί «πρόσκρουσης στην αρχή της αναλογικότητας» που είμαι βέβαιος ότι θρασέως και λίαν συντόμως θα αντιτάξουν συνιστολογικά και μη, προοδευτικά πνεύματα..

    Επιτέλους! Ας βασιλεύσουν σκότος και Μεσαίωνας στην επικράτεια του Συνιστολογίου. Μόνο σε τέτοια περιβάλλοντα δρουν μεγάλες ποινικολογικές μορφές. Και τώρα που ξανακοιτάω τη φωτό σου, όλο και περισσότερο αναγνωρίζω σε σένα έναν γνήσιο απόγονο του ξακουστού Βενεδίκτου του νεοτέρου

  4. Κωνσταντίνος Says:

    Ego nolo caesar esse: accipere quam facere praestat injuriam.

  5. Αθανάσιος Αναγνωστόπουλος Says:

    ΚΤ, με συγκινεί ασφαλώς η παρομοίωση με τον μεγάλο μαγισσοθήρα! Κόψε σε παρακαλώ ένα δικονομικό κοστούμι στα μέτρα του Καλλίρη και, έννοια σου, όλα θα γίνουν όπως πρέπει, όπως τον παλιό καλό καιρό: συνήθεις ύποπτοι, θεοκρισία, απόδειξη της αθωότητας, εξεταστικό σύστημα, ποινές υπονοίας κ.λπ.

    Κωνσταντίνε, δεν κατάλαβα: ποια ποινή ορίζεις για το συνιστολογικό έγκλημα του accipere iniuriam? Μήπως το caesarem esse? 🙂

  6. Κωνσταντίνος Says:

    Αν και nihil est incertius volgo, όπως θα έλεγε και ο μέγας λατίνος ρήτωρ, σας παραδίδω στη χλεύη του λαού ματαιόδοξοι ιεροεξεταστές. Η αυτοαφιστολόγησή μου θα είναι η εσχάτη των ποινών για το Συνιστολόγιο που τόσο ταλαιπωρείτε.

  7. Αθανάσιος Αναγνωστόπουλος Says:

    Εν συνιστολογίω αδελφέ Κωνσταντίνε, δεν αναγνωρίζεις ασφαλώς κανένα ελευθεριστικό δικαίωμα αυτο-αφιστολογήσεως, έτσι δεν είναι; Δεν υπάρχει δικαίωμα διαθέσεως της ιδίας εκάστου συνιστολογικής υποστάσεως! Ο συνιστολόγος έχει, όσο παράδοξο και αν ηχή αυτό, νομική υποχρέωση προς το ιστολογείν! 🙂
    (Α ρε τι μου θύμισες τωρα!)

  8. Κωνσταντίνος Says:

    Το δικαίωμα στην έκφραση -και, φυσικά, το ταυτόσημο δικαίωμα να παραμένει κανείς σιωπηλός- δεν προκύπτει απαραιτήτως από την ιδιοκτησία του εαυτού και συνεπώς παραμένω αγνός και αμόλυντος. Αλλά όταν εγώ σε παραπέμπω στον τόσο χαριτωμένο Cicero κι εσύ στους μοραλισμούς του Androulakis πώς να μην αυτοαφιστολογηθώ αφήνοντάς σε ολομόναχο με τον ΚΤ; ‘Αλλωστε, sic semper tyrannis!

  9. Αθανάσιος Αναγνωστόπουλος Says:

    Sic semper tyrannis? Καινούργια ποινή αυτή; Με καταδικάζεις σε συνιστολόγηση με τον ΚΤ; Ω Θεέ μου!

  10. ktsynistologos Says:

    Βενέδικτε,

    Καταθέτω σχολαστικήν «εξήγησιν» των ιερών κανόνων του ποινολογίου που σε απασχόλησαν στο προτελευταίο σου σχόλιο. Λέω να την συμπεριλάβω εις θεωρητικόν κομεντάριουμ που επιμελούμαι δια το θεσπισθέν ποινολόγιον:

    1.Αν τις έχει δικαίωμα αυτοαφιστολογήσεως τότε ημείς έχομεν (ιερόν) καθήκον να μην τον παρεμποδίσωμεν εν τη ασκήσει του. Ο αυτοαφιστολογούμενος ας διεκδικήση την προσωπικήν του εξιλέωσιν στις φλόγες της ασυνιστολογίας.

    2.Αν τις έχει υποχρέωσιν συνιστολογήσεως, τότε δικαιούμεθα να αξιούμεν ότι αυτός ασκεί το καθήκον του.

    Εν τη πρώτη περιπτώσει διαβλέπω τον Κωνσταντίνον εκουσίως ψητόν εις πυράν –εάν επιμείνει εις θρασείαν διεκδίκησιν δικαιωμάτων του.

    Εν τη δευτέρα περιπτώσει, διαβλέπω παρομοίαν κατάληξιν: Ημείς μεν δεν θα κουραζόμεθα πλέον να γράφομεν και θα δυνάμεθα να ασχοληθώμεν απερίσπαστοι με την νομήν της συνιστολογικής εξουσίας και τας ποινικολογικάς μελέτας μας.. Ο Mill όμως -και πλείστοι άλλοι- θα εξακολουθήσουσι ταλαιπωρείσθαι εκ της τρικλοποδίζουσας γραφίδος του αιρετικού μάγου Συνιστολόγου: Και τούτο, θα αποτελέσει αποχρώντα λόγον ώστε να σταλεί εκ νέου ο τρισκατάρατος στην πυρά, δια το –προφανώς άνευ milliανής συναινέσεως!- διαπραχθέν έγκλημα της απλής σωματικής βλάβης.

    Η μοίρα του εν Συνιστολογίω αδελφού Κωνσταντίνου διαγράφεται σκοτεινή (ή μήπως φλογωδώς φωτεινή;;) εις αμφοτέραν των εξηγητικών ερμηνειών. Η δε δεινή γνώση λατινικών που οψίμως ο μάγος επιδεικνύει δεν θα τον ωφελήσει ιδιαιτέρως αν δεν μετανοήσει αληθώς.

    Αccedas ad curiam Κωνσταντίνε. Ignis aurum probat.

  11. Κωνσταντίνος Says:

    Τα λατινικά, φίλοι συνιστολόγοι, τα επιστράτευσα για δύο λόγους. Πρώτον, διότι στα λατινικά και μόνο μπορεί να διεξαχθεί μία αξιοπρεπής δίκη αιρετικού (δεν μου το πιάσατε αμέσως αυτό). Και δεύτερον, διότι, ένα (αλλά ουχί μοναδικό) μας δίδαξε ο αδελφός ΚΤ μέσα από τις λογικές του αναλύσεις τις επικουρούμενες από ετικέτες στην ίδια πολυαγαπημένη νεκρή γλώσσα: ότι quid quid latine dictum sit, altum videtur. Ακόμη κι αν η θέση μου στην ιεραρχία του Συνιστολογίου κινδυνεύει από τις σφετεριστικές τάσεις του εσχάτου των συνιστολόγων -ο οποίος εκτέθηκε ανεπανόρθωτα με τη βιασύνη του να θεωρήσει ότι το ποινολόγιο ράφτηκε στα δικά μου μέτρα!- δε θα στρέψω τη χείρα κατά αδελφού. Δε θα με κρίνει η φωτιά αλλά ο λαός δόλιοι Βρούτοι.

    ΥΓ: Είμαι ο μόνος που ξεκίνησε τη διαδικτυακή του πορεία με ρωμαϊκό ψευδώνυμο και δικαιούμαι να λατινοπιθηκίζω όσο μου κάνει κέφι.

    ΥΓ2: Το γυρίσαμε στο χαβαλέ και μάλλον θα πρέπει να γράψουμε και τίποτα πιο ενδιαφέρον για τους υπόλοιπους.

  12. ktsynistologos Says:

    Μπορεί να είμαι ο έσχατος των συνιστολόγων, αλλά δεν είμαι και ο «εσχατόγηρος» των συνιστολόγων (για να θυμηθούμε και πάλι τον Ανδρουλάκη)… Ή μήπως, αλήθεια, είμαι;

    υγ. Όταν κάποτε έγραφα με το ψευδώνυμο Celsus στο διαδίκτυο, ο Titus ήταν απλώς ερωτική επιθυμία στο μυαλό του πατρός του. Στην πυρά λοιπόν γιατί είσαι και ανιστόρητος! 🙂

  13. Κωνσταντίνος Says:

    Πρώτον, σίγουρα δεν είμαι εγώ ο εσχατόγηρος των συνιστολόγων! Και δεύτερον, μπορείς να παραχαράξεις την ιστορία όσο θέλεις, αλλά κάτω τα χέρια από την ερωτική μου επιθυμία.

  14. Απόφαση της Πλατειάς Ολομέλειας της 24 του Γενάρη at αναΜορφωση - συνΙστολογιο Says:

    […] Ε π ε ι δ ή οι συνιστολογικές ποινές έχουν καταστρωθεί στο Ποινολόγιο του Συνιστολογίου, […]

  15. Ειδικό Μέρος Κώδικα Ποινιστολογικού Δικαίου « αναΜορφωση – συνΙστολογιο Says:

    […] μόνο οι ειδικές υποστάσεις, δεδομένου ότι η Ποινολογία του ΚΠΙΔ θα εκτεθή αναλυτικώτερα σε μελλοντική […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: