Λος φραππεδίστας

by

Το σκηνικό: Καφετέρια κάπου στα αυτόνομα-ελευθεριακά-αντιεξουσιαστικά Εξάρχεια. Στην ταμπέλα «Βιολογικός ζαπατίστικος καφές». Έτσι έτσι, δυνατά και αντικαπιταλιστικά.

Αυτή: Η γνωστή στολή, ποδήρης φούστα, ταγάρι, μακρύ ίσιο μαλλί.

Αυτός: Μαλλιά-μούσια, σίγουρα ερασιτέχνης ντράμερ.

Αυτός: Δηλαδή λες ότι στην Βενεζουέλα έχουνε σοσιαλισμό;

Αυτή: Όχι, ρε παιδί μου, πάλι δεν κατάλαβες, έχουνε όμως σοσιαλιστικές ΔΟΜΕΣ!

Η Κούβα της χθες, η Βενεζουέλα της σήμερον, ο φραππές της ζωής μας.

2 Σχόλια to “Λος φραππεδίστας”

  1. ο δείμος του πολίτη Says:

    Καλόοοο και αντικαπιταλιστικό…

  2. Αθ. Αναγνωστoπουλος Says:

    Δείμε, έχω βέβαια λίγο βαρειά την συνείδησή μου που χλευάζω νέα παιδιά με καλές προθέσεις, με οράματα κ.λπ., απλώς μου φαίνονται βρε παιδί μου τόσο, μα τόσο αφελή (και τα παιδιά και τα οράματα)… Πριν δέκα χρόνια είχα και γω μια άλφα δόση χαζομάρας, αλλά δεν έπινα και ζαπατίστικο καφφέ… Τέλος πάντων, εν αναμονή του σοσιαλισμού, στην Βενεζουέλα, στην Ελλάδα ή όπου αλλού…

Σχολιάστε

